Posted by Unknown | 0 comments

identiti MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA terdedah

lanjutan maklumat mengenai musuh Islam:
Blog Hina Islam disekat.


Syukur Alhamdulillahi Rabbil Alamin Wassolatu Wassalamu Ala Rasulillah.






Kini dapatlah lelap mata dan tidur puas bila dapat tahu blog gila isim ini telah tidak wujud lagi. Sebelum ini dia buat perkara yang sama dalam facebook, juga menerima nasib yang sama. Umat Islam harus bersyukur ke hadratNya kerana memakbulkan doa kita. Jika tidak pasti akan wujud lebih banyak musibah.

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara

Toksah terpedaya oleh tipu muslihat babi Muhammad yang tidak waras tu!Mazidul ada buat statement bahawa WP telah enggan atau tidak mahu melayan aduan pembaca supaya menghentikan blog ini. Saya amat sedih. Walau bagaimana pun akhirnya doa kita telah termakbul jua. Saya gembira kerana ramai yang bangkit membuat aduan. Alhamdulillah.


BOIKOT WORDPRESS!!! (Bersekongkol Menghina Islam)


Kini heboh kes berhubung blog menghina Islam

Pihak bertanggungjawab dilaporkan menjumpai blog menghina Islam secara keterlaluan itu pada 11 Mei lalu dan bertindak pantas memohon WordPress memadamkan blog terbabit sehari kemudian.

Malangnya, saya difahamkan Wordpress.com enggan bekerjasama kerana polisinya.

Berikut antara petikan kenyataan WordPress ...

' ... we will not shut down blogs because they are offensive. We think the right response to bad or offensive ideas is to speak out against them, not to censor them ...'

Saya percaya umat Islam sebahagian besar pengguna WordPress.

Lihat identiti mereka terbabit membangunkan WordPress di sini.

Wajarkah kita terus bersekongkol menggunakan WordPress sekaligus menggambarkan sokongan kita kepada polisinya?

... menganggap penghinaan terhadap Islam, offensive sebagai freedom of speech.

Jika tidak bersetuju dengan amalan WordPress, demi kesucian Islam, mari bersama kita BOIKOT WordPress!

Nyatakan bantahan anda kepada WordPress di sini. Bersatu kita teguh, bercerai kita roboh.




MASIH HIDUP?

Zie berkata...

ini link twitter pencaci tu

http://twitter.com/#!/sitt_alwuzara

Rabu, 25 Mei 2011 9:43:00 PM GMT+08:00

SAYA DAH MASUK TWITTER DIA, TAK APA... DIA TENGAH MABUK DAN MERACAU TAK TENTU HALA. BIARKAN SAJA SAMPAI DIA LETIH BERENTILAH DIA. MENGAMUK SAKAN BLOG DIA KENA OFF. KUASA ALLAH TIADA SIAPA YANG MAMPU HALANG. SUBHANALLAH...


27.05.2011

Maklumat terbaru yang diterima, Makcik ini seorang "PONDAN" dan telah dikenalpasti pihak berwajib.


IDENTITI MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA SUDAH TERDEDAH!!!


IDENTITI MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA SUDAH TERDEDAH!!!


Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara merupakan nama yang paling menimbulkan kemarahan di kalangan umat Islam beberapa hari kebelakangan ini. Bahkan kalau ada sesiapa yang berani mengisytiharkan yang mereka adalah Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara di khalayak ramai, pastinya keputusan akhir ialah, orang itu akan kehilangan kepala kalau tidak pun cuping telinga.

Makhluk yang menggunakan nama Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara sama ada di WordPress mahupun di Facebook, itu menurut maklumat adalah seorang pondan yang kecewa kerana cinta sejenis. Untuk menarik perhatian lelaki yang dicintainya yang kebetulan pula seorang kakitangan awam, maka dia pun mencipta blog serta akaun Facebook.

Untuk mudah mendapat perhatian, ialah dengan menghina Islam. Bila sudah dapat perhatian, maka motifnya akan berjaya. Malah dengan membandingkan Islam dengan Kristian, si pondan berkenaan berasakan, dia akan lebih ‘disayangi’.

Masalah PONDAN ialah mereka sentiasa over dalam segala hal. Bahasa penulisan PONDAN, GAY dan STRAIGHT mudah ditelah serta diteka. Apatah lagi kalau PONDAN berkenaan pula menyokong Pakatan Rakyat…. lagi la terlebih-lebih overnya dia…. siap boleh MENGHANJING-HANJINGKAN orang lagi…

Daripada maklumat yang diperolehi, SKMM sudah berjaya mengenalpasti makhluk ini dan dari mana dia membuat posting. Walaupun sehingga kini, SKMM belum lagi membuat pengumuman secara rasmi, namun sumber dari dalam SKMM sendiri memberitahu, mereka sedang bertindak pantas…. dan khabarnya juga, BUKIT AMAN turut terlibat dalam kes ini.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters featured article: If At First You Don’t Succeed – Four Decades Of US-UK Attempts To Topple Gadafi.

Kredit to: http://theflyingkick.blogspot.com/2011/05/identiti-makcik-hajjah-sitt-al-wuzara.html

0 comments: