Posted by Unknown | 0 comments

Nasihat terbaik buat Mahadaya

Tuan Mahadaya...

Saya mohon agar Tuan bersabar dan menahan diri dari merendahkan orang lain kerene Tuan tidak ketahuan akan berapa lapis Hijjab Rahsia Dunia ini secara meliputi..

Tunjuki saya akan dimana keberadaan Laut Qalzum andai Rahsia alam ini dalam  liputan pengetahuan Tuan..

Usah memudharatkan diri Tuan dengan sifat keakuan dan merasa hebatnya diri tuan kerana Tuan bukan ketahuan diri Tuan ini sebesar apa maknanya kepada Sang Pencipta..

Adalah lebih mulia jika Tuan "Berhemah" kerana Ilmu bukan untuk berlawan dan memudharatkan orang lain..

Saya tidak mengenali Tuan dan Tuan tidak mengenali saya..Maka saya sarankan Tuan berjaga-jaga akan lisan Tuan supaya kelak Guru Tuan akan diketahui orang.  jika Tuan tidak menjaga Lisan..

Manahan diri dan berlepas diri itu lebih mulia dari menghakimi perkara yang bukan Mutlak dalam pengetahuan Tuan..

Kajian Tuan tetap bersifat Kajian kepada saya dan bukan jaminan untuk saya perakukan akan kebenaran Tuan itu kerana itu bkn pekerjaan saya dan Tuan juga disaran agar menahan diri dari melakukan sesuatu yang tidak diperintahkan keatas diri Tuan untuk dikerjakan..


dari seorang Hamba Allah.

0 comments: