Posted by Unknown | 0 comments

Hudud : Sultan Brunei vs Najib Razak [Video]

Allah telah menetapkan hudud sebagai salah satu hukum atau undang-undang dalam Islam yang wajib dilaksanakan oleh umat Islam khususnya kepada ulil amri atau pemerintah. Jangan jadi macam seorang "ustazah" kita hari tu, yang mengeluarkan kenyataan media yang menunjukkan dia tak layak berada di tempatnya sekarang. Ada ke patut dia keluarkan kenyataan yang hukum hudud tak patut dilaksanakan kerana ianya boleh menyebabkan huru-hara dalam negara, sebabnya semua orang@rakyat dalam negara ini akan saling 'potong-memotong'. Padahal Allah sudah tetapkan hukum hudud ini wajib hanya kepada pemerintah umat Islam bukannya semua penganut Islam. Ingat senang ke nak jatuhkan hukuman hudud ni kat seseorang. Islam amat teliti dalam soal ini. Apa punya ustazah daa. MasyaAllah !!!

Bandingkan :-




Ini pula kenyataan Najib Tun Razak yang tak mahu laksanakan hukum Tuhan. Agaknya inilah yang menyebabkan British memberikan kemerdekaan negara kita kepada UMNO dan bukannya kepada orang yang ikhlas memperjuangkan tanah air, bangsa dan agama dahulu. Semuanya dalam perancangan dan percaturan mereka.


Anda sendiri menilainya. Sultan Brunei vs Najib Razak, siapakah pemenangnya? Saya tinggalkan anda dengan persoalan ini...~;)

0 comments: