Posted by Unknown | 0 comments

[FLASHMOB] Anak Muda Perlis Ditahan Atas Arahan Shahidan Kassim !


Inilah kerja UMNO/BN. Sekali lagi Institusi Polis diperkudakan, dicabul oleh mereka. Jelas campurtangan ahli politik dalam setiap tindak tanduk polis. Maka, kita tidak hairan mengapa kadar jenayah tak pernah berkurangan malah banyak pula kes-kes yang digugurkan, lesap hilang begitu sahaja dek kerana campurtangan politik. Kali ini, kes ini berlaku di negeri Perlis. Shahidan Kassim nampaknya seolah-olah menunjukkan dialah Big Bos Besar di negeri tersebut.

Sumber rapat sahih yang terlibat dengan kes penahanan ini sendiri telah memaklumkannya kepada saya. Apa lagi Shahidan nak pusing? Dengan duit rakyat yang disonglapnya, adakah polis juga berada di bawah jari telunjuk beliau?

Lihat video ini sampai habis, anda akan tahu kenapa saya kata Shahidan tak layak menjadi Menteri Besar Perlis. Dasar samseng!



#Ini sumber sahih, rakan saya sendiri yang menghubungi saya untuk info ini. Fakta bukan auta. Rakyat Perlis tolong jangan undi Shahidan Kassim dan geng2 dia. Hancur Perlis jika anda masih menangkan UMNO/BN.

0 comments: